Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 60
Pokaż wszystkie komentarzejak czytam niektóre komentarze to mnie trafia, wordy zyskają raczej na tej ustawie a nie stracą, uprawnienia na 125 uzyskają osoby które nie miały a1 a2 i raczej już nie zrobią A chyba ze jeżdżąc na 125 zakochają się w tym i przesiada się na większą pojemność, poza tym chyba nie zdajecie sobie sprawy ile w Polsce jeździ 125/50 którymi poruszają się tak naprawdę dzieci, kolejna sprawa, jeśli ktoś nigdy nie poruszał się motorem ( a oczywiście każdy ma taka możliwość choćby 50cc) nie poleci od razu do sklepu żeby kupić sobie 125cc wypowiedzi typu ze posiadacze a1 będą niezadowoleni także są nietrafione ponieważ jeżeli ktoś posiada a1 na pewno nie skończy kariery na tej pojemności tylko będzie szkolił się dalej, Zwróćcie także uwagę na zapis stosunku mocy do masy, motocykl posiadający 15km będzie musiał ważyć 110kg plus masa kierowcy co nie jest jakimś zabójczym pojazdem, lżejsze motory będą musiały mieć mniej km, oczywiście znajda się orły wypominające ściąganie blokad po rejestracji i tu należny wrócić do tematu 125/50 oraz po odblokowywanych skuterów którymi jeżdżą na pewno mniej odpowiedzialne osoby niż będą się poruszać osoby po tej ustawie
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza